niedziela, 18 kwietnia 2010

VIOLA SILVESTRIS








Kilka lat temu po tragicznym i bolesnym wydarzeniu, które spotkało mnie i moją rodzinę nauczyłam się cieszyć drobiazgami, miłymi chwilami, których doswiadczamy niemal kazdego dnia i które niwelują przykrosci i kłopoty dnia codziennego. I tak teraz w te smutne dni takim drobiazgiem, który sprawił mi radosć było znalezienie na trawniku przed moim domem kwitnących fiołków. Tak powstały kolczyki Viola silvestris czyli fiołki lesne. Maleńkie listeczki fiołków utrwalone w srebrze, które umiesciłam na srebrnej bazie i ozdobione kroplami ametystu, amazonitu, cytrynu, pereł Keishi i perełek słodkowodnych. Kolczyki te sprawiły, ze poznałam niezwykłą, serdeczną i ciepłą osobę jaką jest Pani Sylwia. Pozdrawiam cieplutko :)
Przedstawiam dwie wersje kolczyków z fiolkami.
Jak szaleć to szaleć czyli następne z serii wiosennych kwiatów czyli bratki :)
Drugie kolczyki - ten sam model, ten sam kształt srebrnej bazy (który de facto najbardziej mi do tego własnie modelu pasuje) a jakże inne kolczyki :o)
Paselowe impresje - bo tak je nazwałam których niewątpliwą ozdobą są piękne gładkie briolety naturalnego kwarcu z nitkami złotego rutylu otulone kaskadą złożoną z perełek (najmniejsza ma ok 2mm) w pastelowych kolorach, labradorytu, cytrynu, kryształu górskiego, kwarcu ametystowego

8 komentarzy:

  1. Hm, u mnie na biurku czekają na przetarcie po oksydzie kolczyki i wisior z ....fiołkami:) Chyba obydwie lubimy te kwiaty.
    Piękne kolczyki. Pozdrawiam...

    OdpowiedzUsuń
  2. Obie lubimy kwiaty, a Ty jesteś z Krainy Srebrnych Kwiatów :o)
    Czy moze byc coś piękniejszego niz to co stworzyła natura?

    OdpowiedzUsuń
  3. Kolczyki są urocze powiem takie romantyczne. Świetnie dobrałaś kolory kamieni do obu par.

    Mieszkam na wsi i w moim ogródku również zakwitły fiołki, ale nie tylko, masa innych wiosennych kwiatów, cieszą moje oko i duszę. Najbardziej jednak zachwycają mnie dziko rosnące fiołki, pierwiosnki i takie drobne żółte, nie wiem jaką mają nazwę.Jest ich w niektórych miejscach masa, wywołują optymistyczny nastrój :) Pozdrawiam gorąco i wiosennie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Your work is stunning! I love the way you mix gemstones with your amazing silver clay creations.
    Kristin :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Aurus kolczyki PRZEPIĘKNE!!!!
    Masz rację natura jest piękna, ale nie każdy potrafi to piękno przenieść na swoje prace, Ty potrafisz:)
    Za każdym razem jak widzę nowości u Ciebie to aż mi dech zapiera:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. Moje miłe dziewczyny, jesteście bardzo dla mnie łaskawe i bardzo Wam dziękuję ze nie piszecie o niedociągnięciach zwłaszcza w bazie kolczyków pasteloywch :o)
    Te ażurowe wzorki są trudniejsze niz myślałam i mam nadzieję, że w końcu je opanuję i bedą wychodziły perfekcyjnie, ale jeszcze muszę nad nimi popracować ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kristin thanks for visiting my blog and for kind words. Thank you very much :)
    I know what flowers will be on my next necklace - magnolias :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...