poniedziałek, 23 sierpnia 2010

UROK STARYCH KORONEK










Dzisiaj króciutko, przedwyjazdowo.
Niewiele jest osób nie lubiących tzw. przedmiotów z duszą. Przedmiotów, które mają swoją historię, które częto wiążą się z bliskimi nam ludzmi, które przechwujemy z pietyzmem i oglądamy usmiechając się. Ja je uwielbiam i mam ich sporo. Antyki, stare zegary, fotografie, stare koronki itp. Dzisiaj przedstawiam moją zabawę z... koronkami- czyli koronkową robotę :D
Juz kilkakrotnie chciałam przeniesc fakturę koronki na srebro, ale niestety bezskutecznie, aż teraz pojawiła się w koncu taka możliwosć.
Róg obfitosci (Horn of plenty)- to pomysł, który chciałam już dawno zrealizować, ale z różnych powodów powstał dopiero teraz. Naszyjnik w kształcie rożka z piękną fakturą rodem z babcinych koronek i "wysypujące" się niczym cukierki cudownie mieniące się feerią barw labardoryty (spektrolit) i perełki słodkowodne. Pięknie układa się na dekolcie tworząc zwartą kaskadę.
Do kompletu delikatne, lekkie kolczyki w dwóch wariantach.

Wariant drugi wykonałam dla Eleny z najlepszymi życzeniami urodzinowymi :)
Eleno wszytskiego co w życiu najlepsze i najpiękniejsze, spełnienia marzeń i wszytskiego naj, naj :)

Bransoletka z elementem wykonanym pastą AC i ozdobioną również koronkowym motywem. Zastanawiałam jakie minerały będą pasowały do tej bransoletki. Wybrałam koral fossil, który tez ma trochę koronkową strukturę i perły w kolorze starego złota. I powstała stylizowana na starą bransoletka.

27 komentarzy:

  1. zabieram komplet
    Alicja

    OdpowiedzUsuń
  2. Róg obfitości jest PIĘKNY!!!!Cudo, najpiękniejsze kamienie, piękny kształt i wogóle...taki nszyjnik pewnie codziennie bym nosiła:)
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Witaj Oleńko!! miło ze znowu jesteś :) dawno Cię nie było. Dzięki za miły komentarz, a jak Twoje kamyczki, udały sie pierwsze próby?

    OdpowiedzUsuń
  4. róg obfitości i kolczyki do niego są bajeczne...

    OdpowiedzUsuń
  5. PIĘKNE wszystko - ale róg najpiękniejszy:)))) Ślicznie Ci to wyszło.

    OdpowiedzUsuń
  6. Też mi się rożek podoba :) włąsnie patrzę na niego i oczy mi się smieją :o)
    Ale muszę Wam powiedzieć, ze zamontowanie tych wszytskich cukiereczków było trudniesze niż myślałam. Przekładałam je kilka razy, tak zeby ładnie się układały, a i tak jeden łańcuszek nadal układa się nie do końca tak jak powinień.

    OdpowiedzUsuń
  7. Witaj Aurus:)
    Nawet nie zaczęłam prób z kamyczkami, trochę mi się pokomplikowało...jak to w życiu bywa,ale jest coraz lepiej.
    Myślę,że jeszcze trochę potrwa zanim coś zrobię,ale już w głowie rodzą się nowe projekty.
    Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko piękne, a bransoletka -cudo. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. hello Aurus. I´m surprised with all your creation and day after day you are very experienced with the tecnic of art silver. You creat fantastic pieces of work, and i´m fascinated with your work. I wish to experiment too this art of work with the art clay silver but i haven´t no experience with it. In Portugal it´s very rare to get this product. Congratulations

    OdpowiedzUsuń
  10. Hi Rafael,
    I'm pleased that you like my jewelry, thanks for stopping by and taking a peek. Thank you very much, for your kind words :)

    OdpowiedzUsuń
  11. A mi jak zwykle brak słów żeby opisać twoje dzieła!!! Boskie wszystko - pięknie dopracowane co do każdego milimetra!!
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Urok starych koronek, kontra nowoczesne "ujęcie" kamieni.
    Długo nie będą czekać na nabywcę, pewnie z kwadrans... Piękne:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakie to wszystko piękne i cudowne! Nie mogę się napatrzeć na wisior, kolczyki do niego są cudowne. A bransoletka zachwyca swoim urokiem i kreacją na starą. Niewiarygodne, zazdroszczę talentu! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  14. no to pojechałas !!!!szczękę zbieram z kolan i oglądam i oglądam i napatrzec sie nie mogę....
    Róg jest przepiękny,nawet nie przypuszczałam, ze labradoryt będzie tak idealnie współgrał z perełkami,
    Korzystałaś z tekstur? Proszę powiedz, ze tak, bo jak powiesz , ze to sama palcami chyba osiwieję z zazdrośći :):):):)

    OdpowiedzUsuń
  15. Iza nie osiwiejesz:)
    Zainteresowanych wykonaniem koronki i nie tylko, proszę o kontakt na e-mail.

    OdpowiedzUsuń
  16. They look beautiful. Just been looking through your blog and love your work.

    OdpowiedzUsuń
  17. Joy thanks for visiting my blog and for kind words. Thank you very much :)

    OdpowiedzUsuń
  18. W Róg obfitości wpatruję się jak zaczarowana. Wiele Twoich prac zdążyło już wcześniej mnie zachwycić, ale ta najnowsza jest według mnie póki co bezkonkurencyjna;-) Na żywo faktura srebra musi wyglądać niewiarygodnie pięknie, koronkowy róg wykonałaś tak precyzyjnie, staranność w wykonaniu szczegółów aż onieśmiela. Przepraszam za ten podniosły ton, ale jestem naprawdę oczarowana:-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Niwka, dzięki serdeczne za miłe słowa:)

    OdpowiedzUsuń
  20. bardzo fajny pomysł z tymi koronkami, piękne są :)

    OdpowiedzUsuń
  21. dopiero dziś do Ciebie trafiłam. Piękne prace, a ten róg obfitości- cudo!

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam to!!! mam Róg obfitości i kolczyki do niego (specjalnie dla mnie). Aurus, jesteś wspaniałą osobą, kolczyki, chociaż pokazywałaś mi zdjęcia i tak były dla mnie cudowną niespodzianką. Te rzeczy są tak piękne, że nie mogę się napatrzeć. Dziękuję również za życzenia urodzinowe :)
    P.S. A kolczyki są idealne

    OdpowiedzUsuń
  23. Eleno- dla takich chwil, dla Twojej usmiechniętej buzi warto robić takie sreberka :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...