środa, 1 maja 2013

SOGNO FIRENZE

Był Sen o Wenecji, teraz przyszedł czas na Florencję :)
Poddaję Waszej ocenie  Sen o Florencji. Naszyjnik jest delikatny i niewielki - na wysokości  centralnie umieszczonego  kamienia  ma zaledwie 6,5 cm szerokości, z czego kamień zajmuje  2,5 cm. To daje  obraz misterności tego naszyjnika.  W mojej opinii  jest to jeden z piękniejszych przedmiotów jakie zrobiłam. Miałam skończyć na jakiś czas z tą kolorystyką, ale  chyba  jestem uzależniona  od takich  zestawień kolorystycznych :)

 Inspiracją do powstania  tego naszyjnika  był naszyjnik Dori Csengeri  , którego  kształt mnie zachwycił.  Ma nadzieję, że udało mi nadać  "mój" charakter  temu naszyjnikowi.











20 komentarzy:

  1. Zachwycająco piękny. Każdy jego fragment zachwyca szczegółowością i precyzją wykonania. Wydobyłaś piękno z kamienia księżycowego (mojego ulubionego zresztą )
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobraź go sobie w słońcu, jak pięknie lśnią kamienie w połączeniu z dużą ilością złotego sutaszu :)

      Usuń
  2. Pani Jadwigo, za każdym razem, gdy prezentuje Pani kolejny naszyjnik, wydaje mi się, że to właśnie ten najpiękniejszy, że nie sposób zrobić czegoś piękniejszego! I za każdym razem jestem w błędzie, jak widać:) Chylę czoła przed Pani nieograniczonymi możliwościami i kunsztem na miarę największych jubilerów. Te naszyjnik to moja kolejna miłość od pierwszego wejrzenia:) Pozdrawiam wiosennie i serdecznie:) Basia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pani Basiu dziękuję z całego serca za tyle ciepłych słów :)
      gdyby go Pani widziała w realu ....:)

      Usuń
  3. Prześliczny! Wygląda naprawdę niebanalnie, jak każdy twór OOAK :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny! Idealnie oddałaś koloryt Florencji :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nieosiagalna perfekcyjnosc!!!

    OdpowiedzUsuń
  6. Magiczny ten kamień księżycowy! Piękna kompozycja, podziwiam idealność wykonania i zestawienia kolorów...

    OdpowiedzUsuń
  7. Byłam kiedyś przejazdem we Firenze:)Naszyjnik cudny! Nawet kiecki do niego nie trzeba jakiejś z górnej półki bo i tak wszystkie oczy wlepione byłyby tylko w naszyjnik:)Pozdrawiam!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz nuta z tym naszyjnikiem jest tak, że on świetnie wygląda zarówno do prostego stroju jak i do eleganckiej wieczorowej kreacji. I dlatego zostawiam go dla siebie :)

      Usuń
  8. Bardzo efektowny naszyjnik w ciekawym kształcie :) podziwiam!

    OdpowiedzUsuń
  9. Robi niesamowite wrażenie :) Przepiękny!

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...