środa, 10 lipca 2013

ODROBINA ORIENTU





Wakacyjne małe co nieco :)

27 komentarzy:

  1. Przepiękny!!!
    pozdrawiam
    www.reczniestworzone.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie mogę się napatrzec :) Rewelacja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. och piękny... I ten labradoryt - idealna sztuka! Idealny wisior do wszystkiego!

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowity! patrzę i nie mogę się napatrzeć, podziwiam ogrom pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Niezmiennie podziwiam , talent i wykonanie tak precyzyjne,
    że nie mogę oczu oderwać !!! Pozdrawiam serdecznie !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. a to odlatuję przy twoich pracach:))

    OdpowiedzUsuń
  7. Dobre sobie "małe co nieco"!!! Cudo , kolejne zresztą:) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  8. Now I really love this piece. Gorgeous
    Nicole/Beadwright

    OdpowiedzUsuń
  9. Och !!! Ach !!! Cudo nieziemskie !!!

    OdpowiedzUsuń
  10. Kocham Twoje prace! Są cudne! ;))
    Życzę więcej weny ;) (o ile to możliwe)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. wiesz ja przede wszystkim potrzebuję CZASU, pomysłów mam tyle ze zaczęłam je szkicować z obawy ze zapomnę :)

      Usuń
  11. Przepiękny :) Zawsze podziwiam to w jaki sposób łączysz kolory - z niesamowitym wyczuciem. Mi do takiego kunsztu daleko.

    OdpowiedzUsuń
  12. so colourful gorgeous pendant .Love it

    OdpowiedzUsuń
  13. Matko kochana!!! padłam i długo się nie podniosę...

    OdpowiedzUsuń
  14. piekny jak kazdy, mialam przyjemnosc w koncu zobaczyc te cuda na wlasne oczy...wygladaja zdecydowanie lepiej niz na zdjeciu!

    OdpowiedzUsuń
  15. cudnie, jak zawsze. Mialam okazje w koncu zobaczyć te cuda na zywo- wygladaja oblednie!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) bardzo jestem ciekawa gdzie udało Ci się zobaczyć moją biżuterię ?
      Cieszę się, że w realu wygląda lepiej niż na zdjęciach :)

      Usuń
  16. coś pięknego! jestem zauroczona!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ecco un nuovo meraviglioso gioiello. Sei bravissima

    OdpowiedzUsuń
  18. Że co?! Że jak?! Szok. Nie wiem co powiedzieć :O Bo co nie powiem to i tak za mało, żeby nazwać i ocenić coś tak pięknego.

    OdpowiedzUsuń
  19. Genialne zestawienie kolorów.
    http://beadsbazar.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  20. Widać talent i kunszt wykoniania! Chylę głowy!

    http://qrkoko.pl

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...